Sugig uppdatering

Hej, har precis slutat plugga somna nästan på böckerna hehe...
Ska ta och borsta mina tänder och byta till pyjamas, lova rer inget men jag kanske skriver ett inlägg imorgon eller 2 eller 3 vi får se;)

Dresscode 10-04-20



Tights - Twilfit
Tubkjol - Gina tricot
Linne - Gina tricot
Koft - Fråm min dans

DAGENS LÅT!


Äntligen klar...!

Hej allihop!

Blev nyss klar med matten, asså jag tränade till provet som e på onsdag.
Sitter med hårinpakning i håret, japp det var nämligen dags :D

Ska nog ta och rita nu, och lyssna på musik, härligt härligt.



Gammal bild.

Ego bilder på mig & Fannie!




Videoinlägg: Fannie & Jag


wow tack mamma! =)

Mamma har ju vart på kryssning och når hon kom tillbaka hade hon köpt en av de dyraste maskarorna som existerar, haha kanske skryter lite mycket..Men det är faktist sant här får ni en bild på den:




Det finns tre steg, faan det kommer ju ta längre tid att sig sminka nu-.- haha

Tack för idag Gabi ♥

Tach Gabi för idag hade jätte kul. Hoppas vi kan umgås oftare.
För hade sjukt kul med dig, och har alltid det. Älskarey and thank you again;)



Sötis :D



Haha viiii<3



Love this picture:)<333

VIKTIG INFO, INGEN KOPIERAR BILDERNA...ÄVEN FASST JAG VET A GABI ÄR SÅ SÖT!
INGEN INGEN KOOOOPIERAR BILDERNA FATTA!? HAHA TROR NI FATTAR NU:P


Extra matte.

Hej allihopa =)

Idag var det skola, inget speciellt hände vi va på extra matte till klockan fem.
Haha har aldrig vart i skolan så länge som idag, men det var rätt så kul.
När jag kom hem fortsatte jag att plugga matte, är klar med hela kapitlet och har gjort läxan också.
Men måste fortsätte att plugga för imorgon ska jag vara med Gabi så kommer inte hinna plugga då.
Juste nästa fredag kanske det blir tjej kväll hemma hos mig med Nelly, Emma och Isbis.



Jag för någon timme sän, ser tjock ut:P



Min tunga ser helt mobbad ut-.-




Shopping =)

Hello everybody!

Idag var det skola allt va normalt, bla bla bla..
Efter skolan träffa jag mamma vi gick till stadium för att köpa mjukis byxer, men dom som jag vill ha fanns inte där så ska köpa dom i jakan någon annan dag. Däremot köpte jag de två linnena som jag ville ha plus en hög midje kjol.
Här få ni några bilder:



Här är hög midje kjolen, älskar mönstret! :D



Förlåt för suddig bild! -.- Under bart linne kan ha det både som linne eller mini klänning.



Bas linne, är inte helt förjust i färgen men den smälte så bra in under de förra linnet.
 Så var tvungen att köpa det!



Gaaaah bli helt galen för att det är så dåliga bilder, måste fan ta och köpa min Nikon D5000 nu, ska nog sikta på den här helgen<3

Första skoladagen efter påsklovet.

Hejsan!

Idag var jag i skolan, tråkigt men det var kul att få träffa alla kompisar. Hade också utvecklings samtal gick väll bra han sa ungefär samma sak som förra gången..
Imorgon ska jag till jakan efter skolan med mamma och syrran, mamma ska köpa ett par adidas byxer som jag velat ha sen länge och två linnen från gina som jag så gärna vill ha.

Ha det bra -Thea.









Pallar inte-.-

Pallar inte gå till min träning, asså jag är fett trött..
Men måste ändå för har redan missat 4 elller 5 gånger. Efter tennisen ska jag mamma och syrran till jakan för att köpa lite saker. Sen när jag kommer hem ska jag plugga matte. Pallar inte heller med skolan imorgon haha pallar inte med nåt just nu.

Kommentera mer SNÄLLA jag blir jätte glad om jag får en söt liten kommentar=)

Bab boys 2

Sitter och tittar på bad boys 2 nu. Fett nice fice film och rolig. Innan jag filmen började tittade jag på tre filmer som var "Dear John" "Fame" och "Leagly blonde" igen. Imorgon blir det Jakan men först ska jag på min träning.
Skriver mer imorgon, kanske blir det ett video inlägg...vem vet;)

Shiny with volume =)

Så är mitt hår just nu!

Sköljde precis bårt min hår inpakning, och nu är mitt hår AMAZING, and i really mean AMAAAAZING.
Haha guud så jag skryter nu, idag har det vart en plugg dag och tv dag. Men ska ta och titta på disaster date nu, sjukt roligt program.

Många kramar -Thea




Sista inlägget för idag!

Har precis smörjat in min hy med en massa krämer som jag har fått av Fannie.
Ska typ ta och titta på film, vi får se.

Hejdå!



Kass uppdatering..




Hejhej!

Det har vart kass uppdatering på senstae tiden, sorry.
Men igår så var det tjejkväll hos Labar, det var super kul vi vaxa benen och hade slemig ansikts mask också. HAHA.
Vi hade tänkt att lana, men så blev det inte vi gick och la oss ungefär 2, men när vi skulle sova så tog Labar sin mobil och ringde heta linjen, haha det fanns en kille som stönade också när vi ringde. Mysigt...

Dagen där på(idag alltså) vaknade vi ungefär klockan nio, vi satt vi datorn en stund. Sen åt vi frukost det blev macka mumsigt
När var klara städade vi Labars rum. Efter det fixa labar och fannie mig. Labar var min frisörska och Fannie var min sminkörska. När jag skulle hem hittade inte jag min nyckel, snacka om OTUR för jag skulle ju på bio med Emma och Nelly och mitt busskort plus mina RENA kläder var hemma. Tabbbe mig...

Sen ringde jag mamma och berätta vad som hade hänt, hon ringde alla våra grannar som har extra nyckel till oss men alla jobba.
Då hade jag inget val en att ringa Emma och berätta att jag inte kunde komma-.-

Labar och Fannie sa att jag kunde vara med dom, så jag var det. Vi gick hem till Fannie där åt vi lite och lekte med hennes fåglar. Så sööööta dom va. Vi skulle ju springa också men Labar fick ont i huvudet och var tvungen att gå hem. Så det blev bara jag och Fannie som sprang, kan säga att jag och Fannie har sjukt dålig kondition.
Men den kommer bli bätter till sommar.
När vi kom fram till vår slut destination satt vi oss ner och gjorde lite styrke övningar som vi hade lärt oss när vi gick på dans tillsammans. På vägen tillbaka gick vi power walk har ingen aning vad det heter på svenska.

Sen när vi kom hem bytte vi om och tittade lite på tv, ungefär när klockan var 16:20 gick vi hem till Fannies pappa, där vi spelade super Mario. Sen när klockan var 16:30 var mamma hemma och då var jag tvungen att gå hem.
Imorgon kankse det blir Fannie igen<3





Jag just nu.

























































































































































































Twilight -Soundtrack



Love the song!!

Leagly blonde.

Amanda gick för ett tag, gissa vem vi träffa Sanela jätte kul!
Nu har jag tittat på Leagly blonde 1 ska ta och titta på 2:an och 3:an.
Imorgon kanske det blir Labar vi ska se om jag kan övertala pappa att slippa va med honom och syrran imorgon.
Kan slänga upp ett videoinlägg imorgon.We will se;)

Blir jätte glad om ni kommenetrar<3



Fotograf: Jag

Amanda today.

Hej!

Vakande för en timme sen, mår bättre idag är bara lite trött.
Ska träffa Amanda snart ska bli kul har inte sätt henne på länge, vi har inte bestämmt ännu vad vi ska göra men nåt hittar vi på. Önskar er en härlig dag, nu kommer dagens dresscode:






Orange poncho - Från mamma.
Röd/Orange linne - Gina.
Tights - Bikbok


Jersey Shore!

Ett otroligt under hållande och roligt program, det handlar om ett par undgomar som bor tillsammans och festar
dyngnet runt. Programmet sänds på MTV 20:50 :P


Photoshop elements =)

Pappa köpte precis nya photoshop åt mig på internet!
Försöker nu lära mig detta program, kan varna er att det skiita svårt.
Kan bara grunderna just nu.
Imorgon kommer jag nog må bättre, så om det är nån som vill göra nåt är det bara att ringa;)

Cya♥


Nikon D500 will soon be mine !

Pratade med mamma om hur jag skulle få ihop pengar till en systemkamera, och då sa hon att jag kunde få mitt barn bidrag för tre månader, jag ba WOHO! Haha...sen har jag ju också jobbat idag, så jag ska få tusen spenn.

För ett tag sen så räkna jag ihop hur mycket jag behöver käna, och det va nått med två tusen. Fett lite asså och det kunde mina släktingar betala, gud så snällt av dom.
Men ska ta och käka lite godis nu.

Puss på er alla<3


Ps. Jag kommer få min systemis i juli när det är kampanj.



D500.



Den har en vinkelbar LCD-skärm



Objektiver som jag ska köpa sammtidigt.

Bloggvärde


Väntar på gästerna

Väntar på gästerna, dom borde vara här vilken minut som hälst.
Slänger upp dagens outfit som är tagen med web camera.




Rött/orange linne - Gina
Kofta - Gina
Svarta tights - Bik bok


Stackarn:(

Heeeluu

Idag har jag vart med Fannie.
Som sagt så vet ni redan vad vi gjort eftersom vi gjorde ett videoinlägg tidigare.

Men efter middagen mötes vi igen, vi gick tiil våran förra skola.
Där tog vi bilder med Fannies syrras systemkamera.
Efter en stund blev det mörkt så vi gick till baksidan av fannies hus.

Nu kommer det värsta, Fannie hade under dagen ont i magem och gaser(förlåt fannie om jag avslöjar för mkt:P)
Så senare på kvällen så märkte hon att hon var magsjuk, så var tvungen att gå hem.

KRYA PÅ DIG!!!




To sweet to be true<3


Video inlägg


Ett video inlägg på mig där jag mumlar


Sötaste damp isbis (skoja)


D A G E N S L Å T



- Jag har aldrig gillat rock men just denna låt tyckte jag var rätt så bra!




City Akuten

Hej alla min kära vänner


Nu är jag hemma, nice. När mamma sluta så gick vi till City Akuten där var vi i två timmar-.-
Dom sa att inget va fel på mig bara att jag hade en svår förkylning och att jag hade lågt blodtryck som inte var farligt.
Sen gick vi till burger king och åt sen lunch.
När klockan var halv fyra gick vi till bussen från sergels torg.
Det tråkiga är att vi inte hade tid att shoppa men mamma sa att vi kunde göra det på måndag istället:D

Men nu ska jag kommentera Fannies blogg, puss puss.




Gammal bild

Bloging at my mothers office.

Är nu på mammas jobb.
Vi ska dra om en timme, då ska vi först till doktorn och sen ska SHOPPA!

Skriver mer när jag kommer hem CYA!


RSS 2.0