Dont feel so well..

Har vart hemma ett tag, mår inte så bra.

Så mamma ocj jag pratade och bestämmde att jag bara skulle vara med på jumpan.
Jag vet att det låter konstigt men jag vill få det över stökat med dansen.
Efter det ska jag till sjukhuset med mamma. Vi gissar på att jag har bi-hålls inflamation(stavning?)

Om jag inte mår så bra så ska jag kanske shoppa med mamma några saker(kankske blir en vivaz..ho knows)

Men ska ta och plugga, duscha(stvning?) och sen rita lite.

Ha det bra!




Bild tagen igår =)

Video inlägg från mee




Kommentera nu!!!!

Strax, americas next topmodel på tv 3

Heeej.

Om en kvart är det säsongstart på Americas nex topmodel. Ska bli kul, följde aldrig förra säsången.
Så har inte tittat på det på länge.  Ska tänka på att göra en ny häder inför våren. Kan någon hjälpa att lägga in den sen när jag blir klar med den. Men nu börjar mitt favvo program.



Me love Vivaz<3

Hello alla!

Ja..som det står på rubriken så är jag ny förälskad i den nya sony ericsson Vivaz.
Kanske ska få den, vi får se;)

xoxo -Thea♥


One flower... two flowers...three flowers...spring !

Hi hi all my friends!


Kom hem för ett tag sen från jakan. Köpte lite saker där också, kan lägga upp en bild sen på alla saker.
På tennisen hade vi inte Adam som trännare, utan en som hette Daniel. Visste vem han va för det är min grannes kusin.
Men det värkade som att han inte kände igen mig:P

I kväll ska jag bara ta det lungt, pallar inte plugga och så mår jag inte bra.
Jag vet att det inte låter klokt för att jag har vart sjuk jätte mycke. Men bakterierna i min kropp ger sig inte..
Tar väll och skriver mer ikväll.

KRAM










Mini shopping

Hej hej alla snyggingar!

Vaknade nio eller det var det jag trodde, men på riktigt så vakna jag 10:00 vi har ju ändrat till sommartid.
Hade inte vaknat riktigt så la mig på soffan och titta på tv. Famlijen vakna 10:30 så då gick jag och åt frukost.
Det blev nyttig gröt, macka och ett glas juice. Mumsigt!!

Sedan kamma jag håret och borsta tänderna, och nu bloggar jag...
Men ska nog ta och ta bort mitt nagel lack, mina naglar ser hemska ut.




Hehe...ignorera min finnar på panna:/


Syrran slaggar hos mig TODAY

Sitter i sängen nu, och myser med syrran. Som det står på rubriken så ska hon sova hos mig
(i andra ord så ska hon sova i mitt rum).
Frågade preics henne om hon ville titta på "High school musical" och hon sa ja, är själv inget stort fan av filmen, men ville se nåt barn vänligt!

Skriver mer efter filmen.

Hälsning från min syrra:

leiweoiijojujfubnhbfvhfvhychbcvbvhjvfn n
mcmmmmmd,dmmddddddddddddd
gfrhgihlrjgirenifhghreihgrti
fhireoghroighreihg
jfirerhg.

Översättning:

Hej, det här är kayla. Som ni kanske vet så är jag Theas syster.
ÄR SÅ HIMMLA STÅLT ÖVER DET!
Ville bara hälsa alla killar som läser denna blogg att Thea är så het och SEXIG.
(Ni kanske har sätt det på bilderna)
Så passa på nu då...hon är ju singel!


HAHAHAHAHA!!!

ps. sorry för ett bildlöst inlägg..


Är hos Savannah nuuuuuuuu

Sitter och dunkar musik hemma hos Sawis.

Vet inte exakt vad vi ska göra, men vi kommer säkert på något.
På kvällen har jag tänkt att plugga My as off! Not kul....


Vad/Vem gömmer sig bakom #2

Denna bild





Tror den här bilden är svårare, den som gissar rätt får en länkning.
Även fasst jag inte har så många läsare.


21:07

Hellu alla MINA blogläsare!

Sitter i min säng nu cch tråkar, bokstvligt talat trååååååååååååååååååååkar-.-

Försökte plugga lite men det gick inte så för väll prova imorn då...
Imorgon blir det också barndomsvännen Savannah, kuligt!
Har inte riktigt bestämmt vad vi ska göra, men kul kommer vi ha.

Hade super kul med Emma idag, kommer aldrig glömma den här dagen gmn.
Besök gärna hennes blogg: www.zemi.blogg.se




I thought I could trust you, but I just realised that can`t....









Sötaste<333

Sorry för oroterad och oskarp bild-.-


WTF!

...Jag och emma hade gjort roligaste videon, men när jag skulle titta på den var den borta!

SNACKA OM SKUMT...<3


Litet och kort video inlägg, från mig och emmis !




Gud så sööööööta vi är! :D


Keri hilson I Like



Underbar låt!!

I am walking on the runway

Tjena, tjena!

Sitter i vardags rummet just nu, har precis borstat tänderna.
Ska dra till skolan om en halv timme, där ska jag dra till So lektionen.
Efter det ska jag och emma till donken och sen hem till mig.
Kuligt!

Men måste fixa mig lite


Rihanna - Rude Boy



Artist: Rihanna
Titel på låten: Rude boy
Rankningar: 32 883


Happier than happiest !


Hej hopp gummi snopp!

Idag var det skola...typiskt. Allt va som vanligt sluta 14:20.
Men imorgon börjar 10:20 och slutar 11:10 med andra ord så har jag bara en lektion!
Tyvär så får inte nelly, emma och isbis någon sovmorgon bara för att musik läraren inte är på kurs sammtidigt som dom andra lärarna är det.
Även fasst jag tycker synd om dom så så skulle jag vilja reta er...haha thea goes eviiiiil.

Efter skolan va jag med FASOVA hade inte träffat henne på evigeheter så det var jätte kul att få träffa henne!
Vi gjorde inte så mycket, kolla bara på bloggar och
ec.

Nu ska jag ta och duscha(stvning?) så att jag kan fixa oxh trixa med min naglar.


Miiiiii

Model: Jag=Thea
Fotograf: Min kusin Adrian
Camera: Nikon COOLPIX S210




EGO BILDER/BILD PÅ MIG

Bjuder på en eller två eller tre bilder på mig. Haha...







KOMMENTERA NU PÅ DENNA VACKRA BILD :p


Svar på: Vad gömmer sig bakom denna bild

Aa, som jag sa så var det lätt. Alla fick rätt haha.
Men nästa gång blir det svårare:P





Är HEMMA nu

Japp, är hemma.

Idag gjorde vi det vanliga, lärde oss en massa saker. Fasst jag vet inte om jag gjorde det...

Nu när jag kom hem så har jag försökt ringa fannie, men hon svarar inte.
SVARA FANNIE!
Aja nu är det väl dags att publicera dagens outfit. Men jag varnar er för dålig kvalite på bilderna.




Adidas kofta - Stadium
Randigt linne - Fick av Jessica
Svart bas linne - Gina
Svarta strumbyxer - H&M

Americas next top model

...japp sitter och tittar på det nu, har redan sätt denna säsong. Men det är ändå kul att se det en gång till.


Hej, idag var ja hemma...men för sista gången. Måste gå till skolan imorgon eftersom att jag inte vill missa så mycket. Aja just nu sitter jag och dricker varm te, ska strax ta min medecin.

Skriver mer imorn, kan också slänga upp en dagens outfit då!

Ps. Guud vad jag längtar till Americas next top model säsong 13  Ds,.




väldigt liten bild...




liten...

Vad/Vem gömmer sig bakom:

Denna bild



Ganska lätt tror jag :P

SONG OF THE DAY




Saturday, is the best day

Japp, som det står där uppe. Så brukar lördag vara bästa dagen..men idag är jag ju sjuk så det är inte så kul.

En så länge har jag bara hjälpt mamma att städa, det kommer bli väldigt snyggt när vi är klara.
Kan slänga in en dagens outfit lite senare, men nu ska jag fortsätta att städa-.-

Till Fannie: Allt kommer att årdna sig, och som jag sa förut. TÄNK POSITIVT GUMMAN! :)



Sötaste!<3



Maybe u dont notise, but I do love u.

Tjo!

Vet faktist inte varför jag skriver detta inlägg, men hade inget annat att göra.
Imorgon skulle det ha blivit Savannah, men eftersom jag är sjuk så tror jag att det inte blir något-.-
 
Men ska äta nu, peace;)







haha tjock konstig bild(sooo brown suggah stile;)


NevO spa kitt.

Hej, är sjuk-.-

Så sitter hemma och fixar min naglar, en så länge har jag bara ren gjort dom med Nevo Dead Sea SPA kitt!
Rekommenderar värkligen den, finns att köpa i Jakobsberg vet inte exakt vart eftersom att mamma köpte den åt mig. Den kostar 500kr.

Nu hade jag tänkt att måla manikyr, vi får se hur det blir;)



Haha ser ut som en kines:P


Dålig uppdatering-.-

Hej allihop...det har vart dålig uppdatering på sistonde.

Tyvär så har jag inte mycket att skriva, så ni kan få nån bild istället.



mupp bild(varnar er för flera sådana)


-.-

ps. kankse lite för mycket make up ds.


His voice makes mi heart melt!♥

Danny fernandes:




Song of the day!

D A G E N S L Å T

Japp idag bjuder jag på en mycket bra låt!





Min drog just nu...

Thea is back!

Hej alla MINA bloggläsare(även fasst jag inte har så många:P)!

Glömde att säga att jag ät tillbax, japp det var suuuuuper i orsa!!
Och nu ska jag till rome på fredag...hur härligare kan det bli!?

Idag var det såklart skola-.- allt va normalt...så det finns inget att skriva.
Igår efter skolan var jag lite med Isbis vi gjorde spanska läxförhör, eftersom att vi hade vart sjuka en gång.
Efter va vi i stan lite med aria(stavning?) och alex, hehe vi hade väll kul! Efter det gick jag hem och plugga-.-

Kommer inte på nåt mer att skriva så detta får duga.

Peace♥

 

RSS 2.0