Fannie och Labar idag

Hej bloggen.

Idag va min sista skoldag, eftersom att jag är ledig imorn. Japp

Efter skolan va jag med fannie och labar vi va hemma hos labar. Vi pratade, flummade och titta på one tree hill!
Kuligt kuligt. Efter det gick jag och hämta syrran sen kom vi hem, pratade med rahel på msn. Sen kom pappa... frågade varför han kom så tidigt, och då visade sig att han va sjuk hoppas han blir frisk till resan till orsa:D

Det va allt, cya♥



The cutest little thing on earth!<3



Labar my sexy bitch;)


Kommentarer
Postat av: Fannie♥

Naw gumman, you are cute! And yes, Labar are your sexy bitch ;) <3

2010-02-25 @ 18:16:48
URL: http://fasova.blogg.se/
Postat av: R A M A K . B L O G G . S E

Hallå där!



Tack snälla du. Går inte du i Labars ochh Fannys klass? Vågar inte gissa om det är du på bilderna eller ej.



Kram!

2010-02-25 @ 20:47:48
URL: http://ramak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0