Förseningar-.-

Hej bloggen.

Idag har det vart en lång dag. Jo för att både på vägen till skolan och hem har det förekommit förseningar:/

Mm, as jobbigt i morse när jag stog och väntade på bussen(aa) när den kom så stanna den inte. Ja ba fasicken!!
Haha nej det det sa jag inte men arg blev jag, så fick vänta tills nästa buss kom.

Lyckligtvis kom jag till skolan i tid, men på  vägen hem fick jag vänta på mitt tåg i en halv timme.
Snacka om ett elände:O

Aja nu är jag ändå hemma, ska plugga lite hemkundskap....booooring men det måste göras.

Love thea=)

(tänker att jag kankske ska ha en frågestund, har aldrig haft det på den här bloggen. En liten invigning.)

Vad sägs om det??;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0