Vad pervit....eller hur? :P

Haha, nu får ni se på min och savannahs konversation:

Thea^^ säger:

jag har haft sex

 

Savannah<3 säger:

ahha<3

hahah<3

Thea^^ säger:

mmm sex!

Savannah<3 säger:

okej?<3

Thea^^ säger:

med .......

Savannah<3 säger:

OFTA!?

NEEEJ!!?<3

Thea^^ säger:

det är sant, jag kanske är gravid

Savannah<3 säger:

asså du ljuger!<3

Thea^^ säger:

nej men jag har runkat honom

Savannah<3 säger:

hahah?>3

Thea^^ säger:

Skojja

 

pervit

<333

eller hur??

Savannah<3 säger:

vad e pervit?>3

aha oj<3

<3

Thea^^ säger:

hahahahaha

Savannah<3 säger:

nu fatta jag <3

läste lite fel!<3

Ps. GUD SÅ PERVIT!!!:O 


Kommentarer
Postat av: Savannah ♥

Haahaha, Ja:D<3

2010-02-18 @ 17:14:44
URL: http://onlysavannah.blogg.se/
Postat av: Fannie

Men guud, vilket samtal!! :o



Saknar er!<3

2010-02-18 @ 17:40:34
URL: http://fasova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0