10-06-22

Hejhej!

Idag var jag med Labar, vi cyckla till Lövsta där vi sola och chilla. Efter en stund cyckla vi hem till mig där vi gjorde inget. En kort stund efter cyckla hon hem. Efter 20 minuter kom hon tillbaks..för vi skulle träffa Tobbe och Pedram, men det blev aldrig av. Så vi gick hem till mig, och chilla jag satt vid datorn och Labar var med min syrra.

Imorn blir det Emma och Gab, vi ska förmodligen dra till Lövsta om det blir fint väder annars typ vara hemma hos mig. På torsdag ska jag också var med Gab, vi skulle typ till TC och träffa Sara och Micki.



Sötis, haha det ser ut som om hon inte har nåt hår men det beror på att hon har inbakade flätor.
Gangsta stile ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0