GODMORGON ALLA SÖTA

Hello everybody!

Skrev inget igår, eftersom att jag var i stan med Fannie, hennes mamma, hennes mormor, och Janne.
Trevligt trevligt. När vi först anledde till stan gick Fannie och köpte glass där efter gick vi till en liten bar typ där Fannies familj satt och drack öl. När dom hade druckit upp var det dags för Vicorias bröllop, det fanns en stor skärm i kungstragården där man kunde se allt, underbar Victoria såg ut, diggade verkligen klänningen sjukt häftig! Efter det, gick vi till korsningen nära där vi va för att se när brudparet skulle kom i hästvagnen och vinka till alla. Själv hade jag väldigt tur, jag såg dom båda men tråkigt var  det för Fannie som inte såg nåt...När det tog slut gick vi till en bar där vi drack coca cola, gott! Sedan åkte vi hem.

TACK FÖR DEN UNDERBARA DAGEN FANNIE, ÄLSKAR DIG!


SÖNDAG

Vaknade 11 idag, sen dess har jag bara hunnit äta frukost. Så ska ta och fixa mig strax. Om det är nån som vill göra nåt är det bara att messa eller ringa!

Peace and love - Thea


Kommentarer
Postat av: Emma :P<3

sisisisisi!!!

2010-06-20 @ 11:32:54
Postat av: thea

SV: Hahah wtf!? dsm: sisisisisi!!! <33

2010-06-20 @ 11:34:59
URL: http://sweeetcandy.webblogg.se/
Postat av: Fannie

Så lite, älskar dig med! <3

2010-06-24 @ 17:17:43
URL: http://fasova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0