torsdag

Tjo breeeeeeeeeeee! haha


Idag är det Torsdag som alla nog vet, vi hade aktivitets med skolan. Jag Nelly, Isbis och Emma valde Beach vollyboll och frisbigolf(stvning?). Det var fett nice för på vóllybollen van vi alla matcher till och med nionarna. FAN VAD JAG KOMMER SAKNA ALLA NIOR!

Imorgon är det i alla fall skolavslutning sjukt nice! ;) Kan uppdatera på morgon och slänga in min outfit som är super fin! Hahah guud så man skryter på bloggen. Innan skolavslutning som är två ska jag,Nelly, Isbis och Emma träffas på Hötorget och skriva ut bilder på oss i foto papper  som minnen under sommar lovet. Sen ska vi också dra till donken för att äta lunch.

Men ska sätta på lösnaglar nu, cya♥


Kommentarer
Postat av: Saga

Okej då vet jag!

Jag ska ha dvärghamstrar. När kan jag komma och hämta den grejjen då och var bor du? ;)



Kram kram!♥

2010-06-17 @ 18:30:10
URL: http://seov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0