Hemmaa aahaaaha !

Jap nu är jag hemmaa, idag vakna jag tjugo i sex tidigare en vanligt, skolan var som vanligt förutom att vi fick skippa klassrådet. Efter skolan träffa jag emma och nelly vi gick hem till andreas, där lämna jag mina saker.
Sen gick vi till en park där vi CHILLA. Efter ett typ en timme gick vi alla hem. När jag skulle visa mitt busskort så råka jag visa det upp och ner. Guud vad pisammt för chauffören(stavning?) ba tack för att du visa busskortet upp och ner hahah snacka om pisammt...

Men nu ska jag dra, måste plugga spanska för har redovisning.

Cya♥



Haha cp bild :p

Kommentarer
Postat av: Savannah tjörnemar♥

Thea, fyfan vad jag saknar dig gumman!

Det var ju 100000 miljoner år sen vi va! :o

Love you! <3

2010-05-11 @ 18:12:28
URL: http://onlysavannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0