Ska börja blogga mer nu ;)

Tjena mors...ur dålig uppdatering. Sorry men har bara inte haft lust.

STÖR MIG PÅ ATT JAG INTE HAR FIXAT EN NY HEADER!!

Igår sov jag hos Gaby antonio och erik sov också där, vi hade rätt så kul kolla på skräck film jag var typ den ända som var rädd alla andra skratta:/
Vi gick och la oss fem på morgonen och vakna 8 på morgonen, vid tolv tiden gick jag hem eller jag gick till min träning. Hade ingen lust att gå för jag var så jävla trött, men var tvungen... konstigt nog gick det bättre för mig en vad det brukar göra. Efter det gick jag hem med mamma vi prata  lite privata saker t.ex. om vem jag har känslor för just nu hahahaaha.
Till mat blev det grillat mums, efter det kom Amanda hem till mig, vi hade jätte kul garva skit mycket bara för att jag var så pervig...

Måste ta och plugga nu pease♥



Sexiiiiig tunga man har:P

Kommentarer
Postat av: Sanela

sounds fun!!! <3333

2010-05-03 @ 22:15:17
Postat av: Amanda Torberg ♥

HAHAHAH min lilla perversa unge ;) <3



Jag vill oxå ha en ny header ! :P



Love you

2010-05-03 @ 22:45:32
URL: http://gulligaast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0