Stannade hemma idag

Hej bloggen!

Stannade hemma idag för när det var 6 på morgonen så hade jag inte sovit någót. 
Jag hade vampyr röda ögon och kunde äns titta så mamma sa att jag skulle stanna hemma.
Men ska till skolan imorgon, jag har nu bestämmt att jag ska gå ner i vikt lite och ändra på hur jag lever.
Ska inte titta på tv så mycket som jag gör och inte vara så data beroende. Ska också plugga mer konsentrerat och vara mer social till familjen. Detta ska jag göra bara för att jag har så många mål i livet som kräver mycket för att kunna upp nå dom. Det viktigaste för mig är att få bättre betyg, inte för att jag har dåliga bertyg utan för att kunna sätta en högre standard för mig själv!

Skriver mer ikväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0